nu va det ett tag sen!

Nu var det ett tag sen jag skrev igen men veckorna dom bara rinner iväg å jag hinner ej med mig å skriva här men kommer med lite uppdate ibland iaf. Nu har tuva varit och klippt sig tagit hål i öronen fått snygg klänning och skor till dopet. Emil han har fått vaccin i veckan å det tyckte han ej om med gråtet gick över snabbt och han bara äter å växer å växer  det går så himla snabbt med han nu är han inne i storlek 62 å hans vinter fleece overall är snart för liten så han skulle behöva en i storlek 68 men inget jag kommer köpa nu då vi snart ska ha dop. Idag har vi fått ett roligt besked som jag ej kan tala om vad det gäller än, men en jätte bra sak i livet för oss. Har jobbat lite nu också och dte är jätte skönt att komma iväg bara 1 dygn ibland å i feb blir det mina helger jag ska jobba:) Denna vecka har vi även ätit helt nya maträtter och det har varit lyckat. Nä nu ska jag ta och mysa vidare i soffan barnen sover karln är ute och ränner med jobbet he he.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0